onsdag 20 november 2013

Reflexer till barnen i adventskalendern.................

 
Helt galet egentligen att göra en adventskalender till barnen med små paket varje dag....men jag kan inte låta bli. Jag är för stor julromantiker helt enkelt. Jag kommer så väl ihåg hur mysigt det var att få hoppa upp ur sängen och springa iväg till kalendern och plocka ner sitt paket, varje dag ända fram till julafton. Jag brukar i alla fall försöka få in en hel del "nödvändiga" saker så att det inte bara blir godis och småleksaker.
 
 
 
Dessa reflexer kommer att finnas i barnens paket en av dagarna. Precis som de reflexer jag gjorde till fars dag så består dessa av:
  • garn till garnsnodd
  • små nyckelringar från Panduro
  • krympplast från Panduro, jag har använt både transparent och vit
  • klassisk reflex med säkerhetsnål från Clas Ohlson
Du behöver också vattenfasta permanenta pennor för att dekorera krympplasten med.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar